პირველი დღის რელფლექსია.,
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა სასწავლო პროცესში ჩემს როლზე სასწავლო პროცესში... ანუ როგორ უნდა დავგეგმო სასწავლო პროექტი... მასწავლებელი არის ფასილიტატორი,,, უნდა ავარჩიოთ მათვის საინტერესო თემა.. რომელიც მათ აინტერესებთ ,,, ისე უნდა დავგეგმოთ კვლევა-ძიება მოსწავლეები თვითონ მივიდნენ სწორ დასკვნამდე .. მოძიება ინფორმაციის... დახარისხება ურთიერთობა ერთმანეთში... აზრის თავისუფლად გამოხატვა,,, ისტის გამოყენება,, ინფორმაციის სხვადასვა ტექნოლოგიების დანერგვა სასწავლო პროცესში.... ზუსტად მიზნის დასახვა,,, საჭირო კითხვეების და მიმართულების მიცემა... და 21 საუკუნის უნარ-ჩვევების გამომუშავება ..ახალი ინფორმაციიის მოძიება დახარისხება კვლევა-ძიება... ბლუმის ტაქსონომიის გამოყეებით მაღალ სტანდართებზე გასვალა...
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა სასწავლო პროცესში ჩემს როლზე სასწავლო პროცესში... ანუ როგორ უნდა დავგეგმო სასწავლო პროექტი... მასწავლებელი არის ფასილიტატორი,,, უნდა ავარჩიოთ მათვის საინტერესო თემა.. რომელიც მათ აინტერესებთ ,,, ისე უნდა დავგეგმოთ კვლევა-ძიება მოსწავლეები თვითონ მივიდნენ სწორ დასკვნამდე .. მოძიება ინფორმაციის... დახარისხება ურთიერთობა ერთმანეთში... აზრის თავისუფლად გამოხატვა,,, ისტის გამოყენება,, ინფორმაციის სხვადასვა ტექნოლოგიების დანერგვა სასწავლო პროცესში.... ზუსტად მიზნის დასახვა,,, საჭირო კითხვეების და მიმართულების მიცემა... და 21 საუკუნის უნარ-ჩვევების გამომუშავება ..ახალი ინფორმაციიის მოძიება დახარისხება კვლევა-ძიება... ბლუმის ტაქსონომიის გამოყეებით მაღალ სტანდართებზე გასვალა...
Comments
Post a Comment