მე-7 დღის რეფლექსია, განვიხილეთ მოსწავლის ნაშრომის შეფასების რუბრიკა.ვიმსჯელეთ. და და დავწერეთ შეფასების სქემა.. განვიხილეთ ინდივიდუალური მიდგომის სქემა., და სასწავლო პროექტში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების სქემები. მოვისმინეთ ინდივიდუალური განსხავებები სწავლების დროს. რომ არის 1 აღქმის სტილი, 2 ტვინის ჰემისფეროების დომინირება, 3 მრავალხრივი ინტელექტი,, დღევანდელი დღე იყო საინტერესო მრავალმხრივ.
მეორე დღის რეფლექსია: განვიხილეთ და მოვუსმინეთ ერთმანეთის საპროექტო თემებს,,, ვიმსჯელეთ პრობლემაზე,, და გამოვყავით პროექტის სათაური... ამის შემდგომ ეროვნული სასწავლო სტანდარტიდან ამოვიხეთ და ბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებით დავხვეწეთ ჩვენი სამოქმედო გეგმა ,,, მისაღწვი შედეგები და ინდიკატორები,,, ჩემს ბლოკზე განვათავსე გამოკითხვა თუ რამდენად ინფორმირებულია მოსახლეობა ჰორმონების შესახებ,,, ვისაუბრეთ გაჯეთების შესახებ და როგორ ვმართოდ ჩვენი ბლოგის დიზაინი.
Comments
Post a Comment